söndag 7 mars 2010

Klassfest.

Igår var det klassfest, och vilken klassfest sen! Bekvämt nog var förfesten hos en klasskamrat som bara bor ett par hundra meter bort, så jag slapp gå allt för långt i det underbara vädret. Orka med frisk luft liksom. Hur som haver, kvällen slutade på Corona där en annan klasskamrat övertalade mig att dela en shot med honom. En fråga... Slutar sådana åtaganden någonsin bra? Jag tror inte det. I det här fallet var det dessutom en shot bestående av följande ingredienser: Tequila, sambuca och tabasco. Kom inte ihåg vad den hette (surprise!) men jag fick lite kväljningar när jag skrev om den nu. Kvällen avslutades på Baloogrillen där vi förtärde välförtjänst fyllekäk. Idag vaknade jag kl. 08.00 med lakrits- och vitlökssmak i munnen. Mumma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar