onsdag 24 februari 2010

Mos i huvudet.

Jag har mos i mitt huvud. Eller säger man att man är mosig i huvudet? Eh, whatever. Jag är trött! Läser en kvällskurs i teckenspråk just nu. Eftersom snuffsipuffsen är teckenspråkstolk och eftersom språket i sig är väldigt intressant så bestämde jag mig för att det var dags att börja använda fingrarna till någonting annat än att bläddra i en bok eller slå på ett tangentbord. Hur som haver, kursen håller på i 3 timmar så man blir som sagt mushy in the head efter ett tag. Fast kul är det! Mina händer har aldrig varit lyckligare.

Nu ska jag återgå till att se på finalen av "So You Think You Can Dance" med snuffsipuffsen. Seriöst världens längsta namn på ett tv-program. Mina redan trötta fingrar led när jag plinkade fram det på tangentbordet. Nu orkar jag inte skriva längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar