lördag 9 mars 2013

Look at my glasses goddamnit!


Det här är min glassamling. Jag kände mig lite Maria Montazami-inspirerad idag och fick naturligtvis ett infall att visa upp mina glas. Ni som har sett Sveriges svar på Paris Hilton och Nicole Richie, nämligen  "Maria & Mindy - Best Friends Forever", vet vad jag pratar om.

Jag är dock ytterst tveksam till Kosta Boda-glasen längst upp till höger. Jag kan inte bestämma mig för om de är bara kitsch eller faktiskt något retrosnygga? Annars är jag rätt stolt över min samling. Mina favoriter är mina enormt stora nya vinglas bredvid Kosta Boda-glasen. Ett glas om dagen borde väl vara OK?

Nä, nu ska jag sluta. Jag insåg precis att jag skriver ett blogginlägg om glas och jag kom på att jag har ett liv. Ha det gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar